حضور ۲۵۰۰ معلم در کارگاه حال خوش زندگی هرمزگان

بیش از ۲۵۰۰ معلم آموزش و پرورش در استان هرمزگان در یکی از کارگاههای هفته ملی کودک، با مهارت‌های «حال ‌خوش زندگی» آشنا شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به مناسبت هفته ملی کودک (۱۶ تا ۲۲ مهر) کارگاهی ویژه از سوی کانون برای آموزش و پرورش برگزار شد که فاطمه غلامزاده نخلی در آن معلمان آموزش و پرورش استان هرمزگان را با مهارت‌های حال ‌خوش زندگی، بخش محوری شعار هفته ملی کودک، آشنا کرد.
به گفته مسوولان برگزارکننده این رویداد، با توجه به اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی در توانمندسازی نوجوانان، نشست معرفی «حال خوش زندگی» با مشارکت معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان ویژه معلمان دروس مهارت‌های زندگی برگزار شد.
در این کارگاه آنلاین مهارت‌های اساسی و کاربرد آن در زندگی نوجوانان در کنار معرفی ۸ مهارت مربوط به حال خوش زندگی برای این معلمان تشریح شد که از این نشست ۹۰ دقیقه‌ای مجازی، نزدیک به ۲۵۰۰ معلم بهره بردند.
این برنامه با همکاری پژوهش‌سرای دانش‌آموزی هرمزگان برگزار شده است.
کارگاه‌های مهارت‌های حال خوش زندگی با رویکرد پیشگیرانه و آینده‌نگر برای نوجوانان در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.
استان هرمزگان از زمان شیوع کرونا بیش از ۲۰ کارگاه حال خوش زندگی را به شیوه مجازی با عناوینی چون خودباوری، امید، شادی و نشاط، جراتمندی، روابط مثبت، هوش هیجانی، خوش‌بینی و معنویت برگزار کرده است.
طبق اعلام کانون استان، ۱۲ کارگاه حال خوش زندگی ویژه کودکان و نوجوانان ۱۰ تا۱۶ ساله تا پایان فصل برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =