مدرسه‌های سیستان و بلوچستان در کانون توجه کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک

حضور پیوسته‌ی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در مدرسه‌ها و حضور دانش‌آموزان در مراکز فرهنگی‌هنری یکی از ویژگی‌های هفته ملی کودک بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان کانون استان میزبان و مهمان دانش‌آموزان در هفته‌ی ملی کودک بودند.

در روزهایی که در تقویم ایران به نام کودکان به ثبت رسیده است، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیستان و بلوچستان، برای ارایه‌ی خدمت به همه‌ی کودکان استان، ویژه‌برنامه‌های گوناگونی، با توجه به محدودیت‌های بیماری کرونا، تدارک دیده بودند تا کودکان بیشتری از خدمات کانون در هفته‌ی ملی کودک برخوردار شوند.

نخستین گام هماهنگی با مسئولان آموزش و پرورش در سراسر استان بود تا دانش‌آموزان بدون دغدغه در مراکز فرهنگی‌هنری حضور یابند و علاوه بر بهره‌مندی از فعالیت‌های کانون، با این محیط فرهنگی، هنری و ادبی بیشتر آشنا شوند.

دومین قدم، حضور مربیان در مدرسه‌هایی بود که از مراکز کانون دور بودند و یا مراکز کانون در آنجا هنوز احداث نشده است که کتاب‌خانه‌های سیار و پستی در این بخش فعالیت بیشتری داشتند.

اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، هنری و ادبی هم‌چون نقاشی، کاردستی، شعرخوانی، قصه‌گویی، مسابقه‌های ورزشی، نمایش فیلم، بازی‌های بومی و محلی و... از جمله فعالیت‌های کانون در این هفته برای دانش‌آموزان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =