انیمیشن «حیات» آماده نمایش شد

انیمیشن «حیات» به نویسندگی و کارگردانی متین احمدی در قالب طرح حمایت از فیلمسازان نوجوان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این انیمیشن با تکنیک کات‌اوت دیجیتال با مدت زمان پنج دقیقه ساخته شده است.

پویانمایی «حیات» در مورد پسربچه‌ای است که در پارک مشغول دوچرخه سواری است، هنگامی که برای آب خوردن توقف می‌کند، ناگهان متوجه می‌شود که...

به گفته متین احمدی کارگردان ۱۷ ساله، «حیات» انیمیشنی در ستایش زندگی با پیام مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

احمدی در ادامه گفت: در آیین پایانی سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران اعلام شد که ایده انیمیشن «حیات» مورد حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.

این کارگردان افزود: قرارداد این انیمیشن در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ منعقد و ساخت آن در شهریور ۱۴۰۰ بعد از هفت ماه به پایان رسید و آماده نمایش شد.

وی توضیح داد که این انیمیشن در اولین حضور خود، موفق به کسب مدال برنز در بخش «فیلم» پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران شد.

بر اساس این خبر، عبدالله علیمراد به عنوان استاد راهنما، مرتضی احمدی به عنوان مدیر تولید و احمد جعفریان به عنوان مشاور تولید در تهیه این اثر همکاری داشته‌اند.  

مژگان منصوری و فهیمه حاتمی انیماتور و علی ابوترابی آهنگساز انیمیشن «حیات» هستند و اطهر جعفریان طراحی فضا و کاراکتر، اکبر جعفریان تنظیم و متین احمدی تدوین و صداگذاری آن را بر عهده داشته‌اند.

«حیات»، اولین انیمیشن متین احمدی و دومین فیلم کوتاه این هنرمند نوجوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =