دیدار رئیس کانون زبان ایران با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

دکتر غلامرضا کیانی درسفری به کرمان با احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار و پیرامون همکاری کانون زبان ایران و آموزش و پرورش گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر کیانی بیان کرد: ما در کانون زبان ایران با توجه به تغییر نیاز جامعه و لزوم آموزش زبان‌های خارجی معتقدیم آموزش و پرورش در حوزه آموزش زبان‌های خارجی به تغییر نیاز دارد. کانون زبان ایران علاوه بر حوزه دانش‌آموزی و توانمندسازی معلمان در رشته‌های زبان انگلیسی و عربی، آمادگی ارایه خدمات آموزشی به فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها را هم داراست.

وی افزود: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کانون زبان ایران و دانشگاه فرهنگیان کرمان و توانمندسازی دانشجومعلمان و حوزه مشترک آن با آموزش و پرورش، در تلاشیم تا معلمان هم به این دوره‌های تکمیلی آموزشی اضافه شوند.

همچنین او گذراندن دوران کارورزی برای معلمان پیش‌دبستانی و دبستان را قبل از ورود به مدارس در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله موارد همکاری موثر و مفید برای آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری دانست.  

دکتر کیانی با اشاره به ظرفیت فضاهای آموزشی مدارس در ساعات عصر بیان کرد: کانون زبان ایران این آمادگی را دارد که با حمایت آموزش و پرورش استان برای دانش‌آموزان مدارس خاص و مورد نظر استان آموزش‌ زبان‌های خارجی را در ساختمان‌های همان مدارس اجرا و خدمات ارزشمندی برای نیاز واقعی و ضروری آن‌ها ارایه دهد.

احمد اسکندری‌نسب هم کانون زبان ایران را از موفق‌ترین مجموعه‌های آموزش زبان خارجی نامید و بیان کرد: چهره‌های موفقی از کانون زبان ایران استخراج شدند و با توجه به این‌که در حال حاضر در بین دانش‌آموزان زبان انگلیسی و عربی کاربردی و مورد اقبال نیستند و برای ایجاد جذابیت و مقبولیت با این چشم‌انداز آموزش و پرورش آمادگی امضای هر نوع تفاهم‌نامه‌ای با کانون زبان ایران را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت باارزش و رها شده بعدازظهر مدارس، آموزش و پرورش برای استفاده از همه امکانات هر محله و حذف هزینه ایاب و ذهاب آمادگی دارد و از هر نوع همکاری استقبال می‌کند.

موارد مورد گفتگو و تفاهم دراین نشست در قالب یک تفاهم‌نامه مابین کانون زبان ایران و اداره‌کل آموزش و پرورش استان امضا و مصوب خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =