کانون زبان ایران و دانشگاه علوم پزشکی کرمان تفاهم‌نامه همکاری خواهند داشت

رئیس کانون زبان ایران و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیدار و چگونگی همکاری‌های دو سازمان را بررسی کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، دکتر غلامرضا کیانی رئیس کانون زبان ایران و دکتر عباس پرداختی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان نظام پزشکی کرمان ۸ آبان ۱۴۰۰ با هم دیدار و برای امضای یک تفاهم‌نامه برای ارایه خدمات متقابل گفتگو کردند.

بنابر این خبر، دکتر کیانی با توجه به نیازهای جدید در سال‌های اخیر به ویژه برای جوانان و اقبال عمومی به یادگیری زبان‌های خارجی ذکر کرد: این صنعت رقابتی و تخصصی است و با بی‌دقتی و کم‌کاری در این حوزه شاهد خدمات بی‌کیفیت یا کم‌کیفیتی خواهیم بود. این نیاز باعث شد تا کانون زبان ایران با توجه به پیشینه درخشان و سرمایه انسانی کم‌نظیر در منطقه در پی گسترش دامنه کاری خود باشد.

پیشنهاد دکتر کیانی برای دانشگاه علوم پزشکی استان علاوه بر خدمات عمومی برای کارکنان و خانواده‌های این دانشگاه، پوشش نیازهای تخصصی پزشکان و ارایه خدمات به آن‌ها چون برگزاری دوره‌های تخصصی‌تر علمی، مقاله‌نویسی، زبان‌تخصصی و آنچه که مدنظر دانشگاه است بود.

همچنین وی اضافه کرد: برخی نیازهای ویژه استانی را با یافتن راه‌حل‌های کاربردی به کانون زبان استان به صورت ویژه واگذار خواهیم کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان نظام پزشکی کرمان هم با ابراز امیدواری از اینکه این همکاری به شکل عملی اجرا شود به ضعف تسلط اعضای هیات علمی به زبان بین‌الملل اشاره کرد و افزود: قطعا برگزاری دوره‌های کوتاه‌تر آموزش زبان خارجی برای خانواده دانشگاه مفید خواهد بود.

وی توانمندسازی دانشجو و کادر درمان و دوره‌هایی که منجر به شرکت در آزمون‌های تافل، آیلس و...و آموزش‌های مکالمه کوتاه‌مدت وهمچنین دوره‌های آموزشی که توانایی سخنرانی‌های بین‌المللی را در بین اعضای هیات علمی ایجاد کند را مورد استقبال دانشگاه علوم پزشکی دانست.

دکتر پرداختی همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه غذا، دارو و سلامت و همچنین توریسم پزشکی را از رئیس کانون زبان ایران درخواست کرد.

موارد مورد گفتگو دراین نشست در قالب تفاهم‌نامه‌هایی مابین کانون زبان ایران و سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان امضا و مصوب خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =