کد خبر: 309408
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
بازدید 839
سرپرست جدید کانون زبان ایران شعبه کرمان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان ایران در کرمان با حضور غلامرضا کیانی رئیس کانون زبان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، دکترغلامرضا کیانی رئیس کانون زبان ایران طی حکمی، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی‌دریغ و مجدانه دکتر علی غلامعلی سرپرست پیشین کانون زبان ایران در استان کرمان، محمد حسن رزمی را از تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست جدید کانون زبان ایران  منصوب کرد. علی غلامعلی به دلیل ابلاغ قانون تمام وقت ویژه هیات علمی دانشگاه‌ها مبنی بر این‌که اعضای هیات علمی ویژه نباید درخارج از دانشگاه مسئولیتی داشته باشند، از سرپرستی کانون زبان ایران استعفا داد.

دکتر کیانی با شعار ایران برای کانون و کانون برای ایران اضافه کرد: در دنیای بحران‌های سنگین کسب‌وکار نمی‌شود غیرعلمی صنعتی را پیش برد و به شدت باور دارم کانون زبان ایران هم باید به صورت علمی اداره شود.

رئیس کانون زبان ایران برنامه‌های پیش رو را چنین شرح داد: همان‌طور که در این دو روز حضور در استان کرمان به صورت عملی و ارتباط با سازمان‌های مختلف استان دنبال کردیم، ابتدا باید با تعامل با جامعه نیازهای واقعی اقشار مختلف شناسایی شود و بعد با پژوهش و کار علمی پاسخ‌های مناسب و در خور هر سازمان ارایه داد.

محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در این مراسم بیان کرد: قسمتی از سرپرستی دکتر غلامعلی با شرایط کرونا همراه شد و این تغییر ناگهانی برگزاری کلاس‌های حضوری به مجازی و رتبه نامناسب اینترنت استان شرایط بحرانی را به وجود آورد اما با همت و تلاش از این وضعیت بحرانی عبور کردیم. در این شرایط تمرکز ما روی کاهش هزینه‌ها بود و با عبور موفق از این مرحله در شرایط پایداری هستیم.

این در حالی است که، رزمی سرپرست جدید کانون زبان ایران در استان کرمان هم سرمایه‌های انسانی استان را ارزشمند دانست و گفت: تفاهم‌نامه‌هایی روز گذشته با حضور دکتر کیانی و دکتر روحی با سازمان‌های مهم استان بسته شده و عملی کردن این قراردادها جز با پتانسیل نیروی انسانی توانمند استان و فکر نو و حمایت‌های ستاد عملی نخواهد شد.

در پایان مراسم تودیع و معارفه سرپرست کانون زبان ایران شعبه کرمان، غلامرضا کیانی پاسخگوی سوالات مدرسان و کارکنان کانون زبان استان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =