خودروی کتابخانه سیار شهری همدان میهمان آموزشگاه ابتدایی «شاهد اخوان» شد

در آستانه فرارسیدن روز دانش‌آموز ودر چهارمین روز از هفته بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، مربی سیار شهری همدان به همراه کارشناس و مربیان فرهنگی، در آموزشگاه ابتدایی «شاهد اخوان» حضور یافتند و برای ۷۰ نفر از دانش‌آموزان به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح سه‌شنبه یازدهم آبان‌ماه و در آستانه فرارسیدن روز دانش‌آموز، مربی کتابخانه سیار شهری این شهر به همراه مربیان و کارشناس فرهنگی با حضور در آموزشگاه «شاهد اخوان» اقدام به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری کردند.
به گفته صادق فرهادیان مربی سیار شهری این کتابخانه، با کم شدن پیک کرونا و مجوز حضور در مدارس و انجام فعالیت‌های فرهنگی، این کتابخانه به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموز به همراه تعدادی از مربیان و کارشناس فرهنگی بعد از ماه‌ها دوری از کودکان، امروز در جمع دانش‌آموزان حاضر و به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی پرداختند.
فرهادیان به برنامه‌های اجرا شده در این مدرسه اشاره کرد و گفت: امروز فعالیت‌هایی هم‌چون معرفی وقایع، سفالگری، قصه‌گویی با موضوع روز دانش‌آموز انجام و سپس جهت ایجاد شور و نشاط به اجرای بازی‌های بومی و محلی پرداخته شد.


فرهادیان بیان داشت، در صورت واکسینه شدن دانش‌آموزان، این برنامه‌ها به طور مستمر در مدارس تحت پوشش این کتابخانه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور در دو سال اخیر و همه‌گیر شدن ویروس کرونا، این اولین برنامه‌ی کتابخانه‌ی سیار شهری همدان بود که به صورت گسترده و به شکل حضوری اجرا شد و پیش از این مربیان به صورت مجازی در خدمت کودکان و نوجوانان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =