پیشنهادهایتان را به گردهمایی جهانی اسیتژ ارایه دهید

گردهمایی هنری استیژ ۲۰۲۲، فراخوان دیگری را به منظور دریافت پیشنهادهایی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سمینارها، سخنرانی‌ها، میزگردها و برنامه های مشابه حرفه‌ای منتشر کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فراخوان در ایران از سوی مرکز ملی اسیتژ ایران (سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان) منتشرشده و مخاطب آن تمامی دست‌اندرکاران هنرهای نمایشی، مدیران و پژوهشگران از همه کشورها همچنین بازیگران همه گونه‌ها و تکنیک‌ها، کارگردانان تئاتر، موسیقی‌دانان، طراحان صحنه، نمایشنامه‌نویسان، دانشگاهیان هنرهای نمایشی، مربیان و معلمان هنر، منتقدان تئاتر، روزنامه‌نگاران هنری و... هستند.
پیش از این فراخوان اصلی این رویداد بین‌المللی از سوی استیژ ایران منتشر بوده بود که در آن علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی به شرکت در «پروژه نسل بعدی»، دعوت شده بودند، رویدادی که از سوی سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودک و نوجوان (اسیتژ) با همکاری دوسالانه Bibu سوئد برگزار می‌شود و قرار است در آن تعدادی از دست‌اندرکاران و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی از سراسر جهان به تبادل تجربه بپردازند.
اکنون زمان شرکت در آن رویداد به‌پایان رسیده اما دست‌اندرکاران، فراخوان دیگری برای جمع‌آوری پیشنهادهایی به‌منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سمینارها، سخنرانی‌ها، میزگردها و برنامه‌های مشابه حرفه‌ای ارایه کرده و تاکید کرده‌اند که این فراخوان برای اجراهای نمایشی نیست.
برگزارکنندگان این رویداد به‌دنبال این هستند که این پیشنهادها بر اساس اهداف جهانی سازمان ملل متحد برای توسعه پایدار از سوی همه کشورها در جهان، ارایه شود تا بتوان با استفاده از آن پایداری اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی را در زمینه هنرهای نمایشی بررسی و برانگیخته کرد.
بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد فرم و مدارک مورد نیاز را  از سایت کانون به نشانی www.kanoonnews.ir دریافت و درنهایت تا روز ۲۹ آبان ۱۴۰۰ به نشانی assitej.intl@gmail ارسال کنند.
همچنین شماره تلفن ۰۲۱۸۴۰۱۴ داخلی ۴۰۵ برای دریافت اطلاعات بیشتر در روزهای کاری و ساعت‌های اداری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
یادآوری می‌شود این رویداد ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی سوئد برگزار می‌شود.
مرکز ملی استیژ ایران زیرمجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.

فرم ثبت‌نام ارائه پینشهادات در گردهمایی جهانی استیژ

فراخوان ارائه پینشهادات در گردهمایی جهانی استیژ ۲۰۲۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =