کد خبر: 309825
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
بازدید 232
اعلام برنامه‌های هفته کتاب در کانون پرورش فکری لرستان

برنامه‌های هفته کتاب امسال کانون پرورش فکری لرستان از ۲۴ تا ۱ آذر ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور با شعار«جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ برنامه‌های هفته کتاب امسال از ۲۴ تا ۱ آذر ۱۴۰۰ همزمان باسراسر کشور برگزار می‌شود.
محمد جواد محمدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: همه ی فعالیت های مراکز در هفته کتاب و کتاب خوانی با محوریت کتاب با شعار«جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» برگزار خواهد شد.
محمدی افزود: برگزاری جشن کتاب در کلیه مراکز استان، اجرای برنامههای من و کتاب در سطح شهرهای استان،  ایستگاه نقاشی(تصویرگری کتاب) و اجرای سرود از دیگر برنامه های این هفته است.
مدیر کل کانون لرستان اضافه کرد: اجرای نمایش خیابانی در شهرستان الشتر، مسابقات ادبی یار مهربان
برگزاری نشست های تخصصی نقد کتاب، ساخت و تهیه کتابهای صوتی(قصه خوانی و قصه گویی) و برپایی نمایشگاه کتاب در مراکز استان و تجلیل از اعضای فعال کتابخوانی و کتابداران، مربیان، نویسندگان وشاعران کانونی و حضور کتابخانه های سیار در روستاهای تحت پوشش و اجرای فعالیت های کتاب محور
نیز از برنامه های کانون است.
وی با اشاره به برگزاری کارناوال «کتاب و شادی» در سطح شهر خرم آباد عنوان داشت: همزمان با اولین روز از هفته کتاب، کاروان بزرگ کتاب شامل هشت کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهر حرکت می کنند و ضمن پخش سرود کانون به اجرای برنامه و معرفی کانون می پردازند و درادامه در پارک جنب مرکز شماره پنج خرم آباد توقف کرده و با حضور کودکان و نوجوانان برنامه هایی مانند: اجرای نمایش موزیکال با موضوع کتاب خوانی، اجرای بازی و سرگرمی و اجرای نمایش پُوپِله(خروس کاکُل زری) و... را اجرا خواهند کرد.
محمدی بیان داشت: در این هفته فعالیت عمومی و تخصصی کتاب محور در کلیه مراکز استان(ثابت، سیار و پستی) اجرا خواهند شد و مراکز فرهنگی هنری کانون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و... برنامه های متنوعی را برگزار می کنند.
گفتنی است: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در استان لرستان فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =