آغاز برنامه‌های کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هم‌زمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های خود برای گرامیداشت این هفته‌ی فرهنگی را آغاز کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های مراکز فرهنگی‌هنری استان برای گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شد.

در همین رابطه مربیان مرکز فرهنگی‌هنری بزمان در نخستین روز این هفته‌ی فرهنگی، نشستی با حضور بخشدار، روسای شورای شهر، بهزیستی، کتابخانه عمومی و کارشناس آموزش و پرورش برگزار کردند که در این جلسه مواردی از جمله تولید محتوا، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان، اجرای برنامه‌های شاد کتاب‌محور، ترویج کتابخوانی با استفاده از ظرفیت‌هایی چون مساجد و... تصویب شد.

مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری دَلگان با حضور در جمع دانش‌آموزان یکی از مدرسه‌های شهر، به معرفی کانون و فعالیت‌های آن، به ویژه در حوزه‌ی کتاب، پرداخت و با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی آنان را به مطالعه تشویق کرد.

میرجاوه دیگر مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بود که سرپرست آن فعالیت خود را با برپایی یک کارگاه ادبی آغاز کرد و در ادامه اعضا در کارگاه نقاشی و سپس بازی و سرگرمی و معرفی کتاب، این هفته را بیشتر شناختند.

پایان‌بخش برنامه‌های متنوع مرکز میرجاوه بازدید از کتابخانه‌ی عمومی بود تا در جریان این بازدید، اعضا بتوانند با ظرفیت‌های فرهنگی موجود در شهرشان آشناتر شوند.

گفتنی است برنامه‌های کانون استان در طول هفته ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =