گزارش فعالیت‌های هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در کانون سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با برگزاری فعالیت‌های گوناگون کتاب‌محور در حال برگزاری برنامه‌های هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری استان در حال برگزاری است.

در روزهای فرهنگی هفته‌ی کتاب، مربیان کانون در مراکز فرهنگی هنری با برگزاری جشن‌هایی برای کودکان و نوجوانان، این هفته را به عنوان یک خاطره‌ی خوب در ذهن آنان ماندگار می‌کنند.

استان سیستان و بلوچستان ، به عنوان جوان‌ترین استان کشور، ظرفیت قابل توجهی برای انجام کارهای فرهنگی در اختیار فعالان حوزه کودک و نوجوان قرار داده و در این میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان نهاد تخصصی در این بخش، با استفاده از تمام توانایی و ظرفیت خود مشغول ارایه‌ی خدمات فرهنگی است.

هفته‌ی کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی بود که مربیان با حضور در کنار دانش‌آموزان و انجام ویژه‌برنامه‌های کتاب‌محور در قالب فعالیت‎های فرهنگی، هنری و ادبی و با بهره‌گیری از ظرفیت بازی و سرگرمی، مسابقه و برگزاری کارگاه‌های نقاشی، سفال، کاردستی و... لحظه‌هایی شاد برای مخاطبان خود فراهم آورند.

در ادامه‌ی برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک ایرانشهر، بزمان، شماره دو زاهدان، فراگیر و نیکشهر برنامه‌های خود را اجرا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =