«دانش‌آموزان» مخاطبان ویژه‌ی مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون برای دانش‌آموزان هفته‌ی کتاب و کتابخوانی را در مدرسه‌‎های استان جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری استان با اجرای ویژه‌‎برنامه‌های گوناگون برای دانش‌آموزان هفته‌ی کتاب را جشن گرفتند.

در همین راستا مربیان مراکز با حضور در مدارس و یا دعوت از دانش‌آموزان برای حضور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون، روزهای پر مخاطبی را سپری کردند.

مربیان در این ویژه‌برنامه‌ها با معرفی وقایع و ایام، دانش‌آموزان را با این مناسبت فرهنگی، هنری و ادبی آشنا و با قصه‌گویی و معرفی کتاب‌های کانون، شوق «بیشتر خواندن» را در آنان ایجاد کردند.

اجرای مسابقه‌های ادبی و ورزشی، نقاشی، برگزاری کارگاه‌های هنری و فرهنگی از جمله کاردستی و نقاشی بخش دیگری از فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای دانش‌آموزان بود که با استقبال مخاطبان، مدیران و معلمان روبه‌رو شد.

مراکز فرهنگی‌هنری نیکشهر، بزمان، دلگان، شماره یک زاهدان و شماره یک ایرانشهر از جمله مراکزی بودند که این ویژه‌برنامه‌ها را اجرا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =