مراکز فرهنگی‌هنری کانون سیستان و بلوچستان در هفته کتاب و کتابخوانی(بخش پایانی)

فعالیت‌های متنوع مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، بخش پایانی فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری استان در هفته کتاب و کتابخوانی اجرا شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، که ترویج کتاب و کتابخوانی رسالت اصلی آن است و سال‌هاست به طور تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند، با فرارسیدن هفته کتاب ویژه‌برنامه‌های گوناگونی، برای توجه بیشتر خانواده‌ها و فرزندان، به این موضوع مهم تدارک دید و در سطح گسترده‌ای از استان برگزار کرد که در این بخش هم در ستاد و هم در مراکز، همکاران برای تحقق برنامه‌ها تلاش کردند، البته با پایان یافتن این هفته‌ی پربار، کانون هم‌چنان در این زمینه فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

در همین راستا مربیان مرکز فراگیر زاهدان، در کنار انجام برنامه برای اعضا، دو نشست برگزار کردند که در نخستین نشست برای بحث و تبادل تجربه در خصوص شیوه‌های خلاق معرفی کتاب، با کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گرد هم جمع شدند و در دیگری برای نقد کتاب با اعضا و کتابداران کتابخانه‌ی عمومی آیت‌ا... کفعمی زاهدان دیدار کردند.

در نیکشهر نیز مربیان با همکاری امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولان ویژه‌برنامه‌ای تدارک دیدند و در آن از فعلان حوزه‌ی کتاب تقدیر کردند.

نشست ادبی مرکز زهک نیز با حضور مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه سیستان برگزار و در آن معرفی کتاب، شعرخوانی، بحث کتاب و نقالی اجرا شد.

مرکز دلگان نیز با همکاری برخی ادارات از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی با اهدای لوح، تقدیر کرد. مرکز میرجاوه نیز با ادامه‌ی برنامه‌های فرهنگی و هنری خود در هفته کتاب و کتابخوانی میزبان کودکان بود.

گفتنی است همه‌ی مراکز فرهنگی‌هنری استان با برنامه‌های گوناگون در این هفته میزبان و مهمان اهل کتاب بودند و برای گسترش فرهنگ کتابخوانی کوشش کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =