اجرای نمایش محیطی «ماهی رنگین‌کمان» در مرکز تولید تئاتر

نمایش محیطی «ماهی رنگین‌کمان» به نویسندگی امیرمحمد انصافی و کارگردانی زهرا مریدی ویژه مخاطبان خردسال و کودک در سالن انتظار مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که بر اساس داستانی به همین نام نوشته مارکوس فیستر به نگارش در آمده، همه روزه به جز شنبه‌ها در ساعت ۱۵:۳۰ در محوطه سالن انتظار در قالب طرح «تئاتر کوچک» اجرا می‌شود و تماشای آن برای عموم رایگان است.

نمایش «ماهی رنگین‌کمان» به تهیه کنندگی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، درباره ماهی رنگین‌کمان خودخواه و مغروری‌است که همیشه با کلام و رفتار ناپسندش، دیگر ماهیان دریا را از خود می‌رنجاند، تا اینکه تنهای تنها می‌شود و این تنهایی طولانی او را غصه‌دار می‌کند و اینجاست که هشت پای دانا راه تازه‌ای در زندگی به او نشان می‌دهد و...

بر اساس این خبر، هنرمندان بازی‌دهنده‌ عروسک در این نمایش زهره قاسمی و هوتن آزادی هستند و از دیگر عوامل آن می‌توان به زهره قاسمی به عنوان طراح صحنه و دکور، زهرا مریدی به عنوان طراح و سازنده عروسک و امیرمحمد انصافی به عنوان طراح پوستر و بروشور و آهنگساز اشاره کرد.

همچنین هوتن آزادی به عنوان دستیار کارگردان، آرزو صدری، دنیا قاسمی و سامان حیدریان به عنوان دستیاران ساخت عروسک، امیرحسین انصافی در بخش آواز و مریم صفایی، آرزو صدری و امیرمحمد انصافی در بخش صدای عروسک‌ها با این نمایش همکاری داشتند.

مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری از سال ۱۳۹۵ با ارائه طرح «تئاتر کوچک» و تولید و ارسال بسته‌های نمایشی به سایر استان‌ها به منظور بهره‌وری کودکان و نوجوانان مناطق دوردست از هنر نمایش تلاش کرد تا نمایش‌های عروسکی با دکور قابل حمل و مناسب سفرهای کوتاه و بلند و قابل اجرا در هر فضا و مکانی را به عنوان ابزار آموزشی و سرگرم کننده به دست مخاطبان دورترین نقاط کشور برساند.

ناظر کیفی این طرح آتسا شاملو کارشناس نمایش مرکز تولید تئاتر کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =