دیدار مربیان کانون بیارجمند با امام جمعه

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیارجمند در چهارمین‌روز از هفته‌ی کتاب با امام جمعه شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، حسن کریمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیارجمند از دیدار مربیان با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا احمدی امام جمعه شهر در چهارمین روز از هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد و گفت: در این دیدار، ضمن تبریک هفته‌ی کتاب، گزارش کوتاهی از فعالیت‌های فرهنگی و برنامه‌های اجرایی در دست اقدام ازجمله تلاش و پیگیری برای راه‌اندازی کتابخانه سیار با همیاری گروه بنیاد علوی برای روستاهای محروم این منطقه ارائه شد.

در ادامه‌ی این دیدار، بهاره بخشی مربی فرهنگی کانون بیارجمند به مؤفقیت‌های اعضا و مربیان در جشنواره‌ها و فراخوان‌های استانی و ملی اشاره کرد.

امام جمعه بیارجمند ضمن ابراز خرسندی از اجرای فعالیت‌های مؤثر فرهنگی و قدردانی از مربیان کانون پرورش فکری بر اهمیت کتاب و مطالعه و فواید آن تأکید و اظهار کرد: کتاب، سرچشمه‌ی حرکت بشریت در جهت تکامل علمی و معنوی است تا جایی‌که خداوند متعال، معجزه‌ی رسول خاتم(ص) را کتاب قرار داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی یادآور شد: ارج نهادن به کتاب و ارتقای جایگاه علم و دانش از مبانی اصلی دین اسلام است.

امام جمعه بیارجمند در بخش دیگری از سخنانش، نقش کانون را در تربیت غیر مستقیم مسائل دینی و معنوی و هم‌چنین کشف استعداد و پرورش خلاقیت اعضا، مهم و اساسی دانست و برای تمامی مربیان و مروجان کتاب و کتاب‌خوانی، آرزوی مؤفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =