تماشاخانه سیار کانون به مناطق جنوبی کشور می‌رود

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه فصل زمستان به مناطق جنوبی کشور سفر می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به برون‌رفت از شرایط بحرانی کرونا، سفرهای فصل زمستان تماشاخانه‌های سیار کانون با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و اقلیمی کشورمان، میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف و جزایر استان هرمزگان می‌شود.

امکان سفر به جزایر جنوبی و مناطق مختلف استان هرمزگان از روز ۱۴ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ فراهم شده است و برنامه‌ها و نمایش‌ها به ترتیب در محله‌های حاجی‌آباد، احمدی، فین، بندرعباس (پالایشگاه)، ایسین، قلعه قاضی، پل، خمیر، بستک، جناح، بندر لنگه، قشم، لارک، سیریک، میناب و ابوموسی برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مناطق شامل پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن‌های کانون، اجرای تئاتر و قصه‌گویی می‌شود و روزانه دو تا سه سانس اجرای برنامه در مناطق مختلف پیش‌بینی شده است.

تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سراسر کشور به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

این تماشاخانه‌ها با برنامه‌ریزی معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری اداره‌کل کانون استان هرمزگان، راهی مناطق جنوبی کشور می‌شوند.

یادآوری می‌شود استان هرمزگان حدود ۶۸هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که از نظر پنهاوری هشتمین استان کشورمان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =