استقبال پرشور بچه‌های هرمزگانی از تماشاخانه سیار کانون

حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان هرمزگان مورد توجه کودکان هرمزگانی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، استان هرمزگان تازه‌ترین مقصد تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون استان هرمزگان ضمن تشکر از مجموعه معاونت تولید کانون و مسئولان برگزاری این برنامه، درباره حضور تماشاخانه سیار در این استان گفت: تماشاخانه سیار کانون ۱۴ آذر در شهر حاجی‌آباد، شمالی‌ترین منطقه هرمزگان افتتاح و فعالیت‌های تماشاخانه سیار از این منطقه شروع شد.

پروین پشتکوهی افزود: قصه‌گویی مربیان استان در کنار همکاران تماشاخانه سیار، برنامه‌های بازی و سرگرمی و اجرای نمایش «رینارد روباهه» از برنامه‌های تماشاخانه سیار در استان هرمزگان است و تا ۲۴ آذر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه در استان هرمزگان فاصله میان شهرها و روستاها زیاد است همکاران ما در تماشاخانه سیار مسیرهای طولانی را طی کردند و به شهرهای مختلف رفتند.

پشتکوهی تصریح کرد: شهر زلزله زده فین یکی از مناطقی است که تماشاخانه سیار به آنجا رفت و چهار اجرا در آن داشت که دو مورد آن در روستاهای کم‌برخوردار برگزار شد. باتوجه به اینکه متأسفانه این بچه‌ها تا به حال امکان برخورداری از چنین برنامه‌هایی را نداشتند استقبال‌ زیادی شد و بازخوردهای خوبی گرفتیم.

مدیرکل کانون استان هرمزگان ادامه داد: تماشاخانه سیار با هدف ایجاد عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی راه افتاده و در منطقه زلزله‌زده فین می‌تواند در کاهش آسیب‌های روانی نیز نقش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تا پایان حضور در هرمزگان ۲۶ اجرا از سوی تماشاخانه سیار برای استان درنظر گرفته شده بیان کرد: به دلیل پراکندگی مناطق و وجود روستاهای کم‌برخوردار این تعداد جوابگوی استان ما نیست. علاقه‌مند بودیم تماشاخانه سیار مدت زمان بیشتری در استان ما بماند تا مناطق بیشتری را پوشش دهیم.

پشتکوهی درپایان گفت: امیدوارم با حمایت معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این برنامه در آینده هم ادامه داشته باشد. ایده‌آل ما این است با توجه به شرایط استان، خودمان یک تماشاخانه سیار در استان هرمزگان راه‌اندازی کنیم.

تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری با برنامه‌ریزی معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری اداره‌کل کانون استان هرمزگان، راهی مناطق جنوبی کشور شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =