داوران بخش علمی جشنواره قصه‌گویی کانون معرفی شدند

داوران بخش علمی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در بخش‌های جستارنویسی، مقاله و کتاب و پایان‌نامه معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آثار حاضر در بخش علمی شامل مقاله‌های علمی پژوهشی و مروری بر کتاب‌های تالیفی، ترجمه و مرجع که از سال ۱۳۹۵ تاکنون منتشر شده به همراه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی از سال ۱۳۹۷ تاکنون می‌شود.
بر همین اساس در بخش «جستارنویسی» حسن ذوالفقاری پژوهشگر ادبیات و زبان فارسی و نویسنده مقالات علمی پژوهشی و مریم شریف‌نسب پژوهشگر، نویسنده مقالات علمی و دبیر کمیته منتخب پژوهشکده زبان و ادبیات، داوری آثار را برعهده دارند.
در بخش «مقاله» نیز امیرحسین زنجانبر نویسنده، شاعر، نظریه‌پرداز و منتقد ادبی، بهروز محمودی‌بختیاری نویسنده، پژوهشگر و داور علمی نشریات داخلی و خارجی؛ حسین زارع روانشناس، نویسنده مقاله‌های علمی پژوهشی و مترجم کتاب‌های علمی، سعید حسام‌پور  نویسنده و پژوهشگر مقالات علمی پژوهشی آثار را داوری کردند.
همچنین حسین شیخ‌الاسلام نویسنده و مترجم، حجت کجانی‌حصاری پژوهشگر و نویسنده مقالات علمی پژوهشی و یوسف محمدنژاد عالی‌زمینی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و داور نشریات علمی، داوران «کتاب و پایان‌نامه» بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هستند.
مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =