معرفی نامزدهای مرحله پایانی قصه‌های۹۰ ثانیه جشنواره قصه‌گویی کانون

نامزدهای مرحله پایانی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت داوران بخش ۹۰ ثانیه شامل مهدی آرایی مدرس، داور و قصه‌گو، وحید نیکخواه‌آزاد نویسنده و فیلمساز و شرمین نادری نویسنده، مدرس و داور قصه‌گویی، از میان ۷۴ اثر راه‌یافته به مرحله پایانی، ۲۴ اثر را به عنوان نامزد دریافت جایزه جشنواره قصه‌گویی معرفی کردند.

بر همین اساس، از میان نامزدهای راه یافته به مرحله پایانی، در نهایت ۱۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی و در آیین پایانی جشنواره قصه‌گویی روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰ همزمان با شب یلدا تجلیل می‌شوند.

زهرا امیدبخش از اصفهان، محسن وظیفه و لیلا خلیفه‌سقا هر دو از اردبیل، زینب نیکفر و رقیه مینا هر دو از خراسان جنوبی، مهرنازسادات مظلوم‌زاده، ثمین استیلایی و حلما حاجی‌محمدی هر سه از خراسان رضوی، فهیمه سروندی از خوزستان، نرگس عرفانی‌نیا از فارس، رها طاهری، فاطمه محمدی و سارا طاهرخانی هر سه از قزوین، طاهره اصفهانی از کردستان، پویا بازرگان از کرمانشاه، مائده حمیدی از گیلان و تینا کبیری از مازندران و آمنه اولیا، امیرحسن جعفری، زهرا دهستانی، فاطمه زارع، مطهره رکن‌الدینی، مهین یاسینی و مهدیه کشوری همگی از استان یزد، نامزدهای بخش ۹۰ ثانیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هستند.

در مجموع ۴هزار و ۴۵۵ اثر از ۳۱ استان در بخش ۹۰ ثانیه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در مرحله نهایی تعداد ۷۴ اثر از ۷۱ قصه‌گو از سوی هیأت داوران این بخش داوری شد.

آیین پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =