کد خبر: 311064
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
بازدید 68
اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت در کانون استان مرکزی

اواین جلسه کارگروه مدیریت توسعه باحضور کرمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با عنوان بررسی تحلیل محورهای ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ و بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۱۳۹۹ روز پنجشنبه ۲۵ اذر۱۴۰۰ درسالن جلسات اداره کل کانون استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اولین جلسه کارگروه مدیریت توسعه با حضور اعضا و کرمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد .

در ابتدای جلسه قنبری مدیر کل کانون ضمن تشکر از زحمات همکاران و خدا قوت به نماینده سازمان مدیریت توسعه ، گرارشی از روند ارزشیابی در سال۱۳۹۹ را مطرح کردند .

وی گفت : کانون استان مرکزی مدت سه سال است مورد ارزشیابی قرار می گیرد و با توجه به این که تازه کار هستیم و تجربه کمتری  نسبت به سازمان های دیگر در این زمینه داریم رتبه میانگین را داریم و هنوز هم قابلیت ارتقا داریم و با هدف اول شدن تلاش خواهیم کرد.

قنبری گفت :اثبات مستند فعالیت ها نقش به سزایی دارد و باید در قالب چهارچوبی که مشخص شده مستندات را وارد کنیم تا بتوانیم رتبه خوبی را کسب نماییم.

در این جلسه  تحلیل محورهای ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ و بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۱۳۹۹ مورد بررسی قرار گرفت و در پایان از اعضای کارگروه با اهدای لوح از طرف مدیر کل کانون تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =