قصه‌ها تاثیر عمیقی در زندگی کودکان دارند

نشان مروج قصه‌گویی بیست و سومین دوره جشنواره قصه‌گویی به پاس زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه راضیه سلیمانی‌پور مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بندرعباس به وی تعلق گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، راضیه سلیمانی‌پور سال ۸۹ در مسیر حضور در جشنواره قصه‌گویی در حادثه تصادف متاسفانه قطع نخاع شد.

سلیمانی‌پور در این رابطه می‌گوید: در سال‌های اول بعد از این حادثه دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار به‌ویژه در زمینه قصه‌ و قصه‌گویی نداشتم و از حضور در جشنواره هم امتناع می‌کردم اما بعد از گذشت چند سال دوباره به عرصه کار و تلاش برگشتم.

وی افزود: در این مدت که از فضای کار و کانون تا حدودی فاصله داشتم به این فکر می‌کردم که این اتفاق شاید امتحانی از سوی خداوند باشد و نباید مرا از وظیفه و هدفی که دارم دور نگه دارد، بنابراین تلاش کردم تا با شرایط موجود کنار بیایم و باز کنار بچه‌ها باشم.

سلیمانی‌پور در رابطه با دریافت جایزه مروج قصه‌گویی از جشنواره بیست و سوم گفت: اینکه به عنوان مروج قصه‌گویی جایزه گرفتم برای من ارزش زیادی دارد چون می‌دانم که همکاران زیادی در کانون هستند که در این زمینه بسیار پر تلاش عمل می‌کنند. اینکه حس می‌کنم همکارانم و مسوولان با من همدلی می‌کنند بسیار حس خوشایندی را به من منتقل می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: قصه‌گویی در زندگی آدم‌ها خیلی تاثیرگذار است، بچه‌ها وقتی قصه‌ها را با عمق جان گوش می‌دهند تاثیر زیادی روی آنها دارد و بسیاری از درس‌های زندگی را از همین قصه‌ها می‌گیرند. اگر در رفتار کودکان دقیق شویم متوجه خواهیم شد که قصه‌ها چه تاثیر عمیقی در زندگی آنها دارد.

سلیمانی‌پور همچنان مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و در جشنواره بیست‌وسوم به‌عنوان برگزیده ویژه این رویداد انتخاب شد و نشان مروج قصه‌گویی را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =