"طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن مجلس می رود "

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شاهین شهر و میمه در دیدار با سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت : طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به زودی به صحن مجلس شورای اسلامی می رود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در دیدار سرپرست اداره کل کانون استان با حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه عنوان کرد :کانون با سابقه طولانی و بیش از نیم قرن تجربه موفق در فعالیت های متنوع فرهنگی ، هنری ، ادبی و بخصوص دینی و مذهبی توانسته است کودکان و نوجوانان زیادی را جذب این نهاد تاثیر گذار بکند و انسان های بزرگی را در حوزه فرهنگ و هنر تحویل جامعه نماید و مفاهیم والای اسلامی و انسانی را با ابزار هنر در قالب های مختلف با شاخص های مطلوب به مخاطبان هدف که همان کودکان و نوجوانان بخصوص در مناطق محروم هستند به طور غیر مستقیم آموزش بدهد ؛ در این راه کانون با چالش ها و کمبودهای مختلفی نیز روبه رو بوده است که از جمله آن می توان به وضعیت نیروی انسانی اشاره کرد که به ساماندهی احتیاج دارد .

نسرین باباپور در این دیدار خواستار توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رسیدگی مشکلات و ساماندهی استخدام کارکنان و مربیان کانون شد.

حسین علی حاجی دلیگانی در این دیدار با اشاره به لزوم توجه ویژه به نیاز های فرهنگی گفت : مسولان کانون باید با شناخت آسیب ها ، بررسی کمبودها،  چالش های پیش رو را به نمایندگان مجلس منعکس نمایند .

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با قول مساعدت برای پیگیری وضعیت شغلی کارکنان و مربیان کانون گقت : این موضوع نیز با " طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت " در مجلس شورای اسلامی بررسی و حل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =