بررسی مسایل جاری مراکز کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در جلسه‌ی شورای فرهنگی

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: مربیان کانون با توجه به ارتباط بی‌واسطه با کودکان و نوجوانان و شناخت موقعیت و مکان محیطی مراکز، بهترین درمانگرانی هستند که با بهره‌گیری از خلاقیت و توانمندی‌های خود می‌توانند حال خوب را به اعضا منتقل کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان با موضوع بررسی مسایل جاری مراکز فرهنگی‌هنری برگزار شد.

مدیرکل کانون استان با بیان این نکته که: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خانه‌ای است که دوام و آبادانی آن با همکاری، هم‌فکری و هم‌افزایی همه‌ی اعضای خانواده میسر است گفت: باید چالش‌ها را مدیریت کنیم و برنامه‎ریزی‌ها را به گونه‌ای انجام دهیم که از امکانات موجود بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

معصومه هادی در ادامه در خصوص نقش مربیان در مراکز، آنان را «درمان‌گران» کانون دانست و در این‌باره گفت: مربیان با توجه به ارتباط بی‌واسطه با کودکان و نوجوانان و شناخت خوبی که از موقعیت و مکان محیطی مراکز دارند، با بهره‌گیری از خلاقیت و توانمندی‌های خود در انتقال حال خوب به اعضا نقش موثری برعهده دارند.

وی ادامه داد: مراکز همواره محل امنی برای حضور کودکان و نوجوانان بوده تا با آرامش خاطر از خدمات کانون بهره‌مند شوند و ما باید برای ادامه‌ی این شرایط، پیوسته، برنامه‌ریزی کنیم.

هادی سپس در خصوص مسایل جاری مراکز، با اشاره به اولویت‌بندی آنها و تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته، از اقدامات انجام شده برای تامین نیازها سخن گفت و در پایان افزود: ایجاد فضایی آرام برای همکاران در مراکز وظیفه‌ی همه‌ماست تا آنان در شرایط مطلوب‌تری خدمت‌رسانی کنند.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرکل کانون استان، معاونان فرهنگی و مالی و اداری، کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری، ادبی و کارشناسان واحدهای گوناگون گزارشی از مسایل جاری مراکز ارایه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =