درخشش اعضای کانون سمنان در هشتمین دوسالانه‌ی هنرهای تجسمی آفرینش

۱۳ اثر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در هشتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» برگزیده و شایسته‌ی تقدیر، شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، برگزیدگان هشتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار رشته‌ی نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی معرفی و اثر ۱۳ عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان به‌عنوان برگزیده و شایسته‌ی تقدیر، انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، از مجموع دو هزار و ۹۳۹ اثر ارسالی در چهار رشته‌ی نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه‌ی هشتمین دوسالانه‌ی ملی، ۱۱۴ اثر به‌عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر، شایسته‌ی قدردانی شناخته شد.

هیأت داوران رشته‌ی «نقاشی» شامل نادر موسوی‌فاطمی، معصومه فاضلی‌مقدس و ندا محققی، از میان ۷۷۰ اثر انتخابی در مرحله‌ی اول در شش گروه سنی، در مجموع ۳۷ اثر را به‌عنوان برگزیده و ۳۴ اثر را شایسته‌ی قدردانی معرفی کرد و در این بخش، اثر سارا علایی عضو نوخوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان با مربی‌گری سمیه حیدریان، شایسته تقدیر شناخته شد.

هم‌چنین هیأت داوران بخش «سفال‌گری» شامل عبدالعظیم آذرخیل، هدی محسنی و نغمه معنوی‌راد از میان ۳۱۲ اثر در شش گروه سنی، در مجموع ۲۶ اثر را به‌عنوان برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته‌ی قدردانی دانست و در این بخش، اثر آرش امیرفخریان عضو نوخوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان با مربی‌گری الهام عباسی، برگزیده و اثر کیان ناصحی و آرمیتا عباسی به‌ترتیب عضو نوخوان و عضو ارشد مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان با مربی‌گری الهام عباسی، شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

در رشته‌ی «خوشنویسی» نیز هیأت داوران شامل ربابه حسین‌پور، عطیه رستمی‌زاده و عارفه هدایت از میان ۳۲۶ اثر در پنج گروه سنی، در مجموع ۳۱ اثر را به‌عنوان برگزیده و ۲۹ اثر را شایسته‌ی قدردانی شناخت و اثر علی لهرودی عضو نونهال مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار با مربی‌گری زهرا شاه‌حسینی در بخش خوشنویسی با قلم، برگزیده و اثر انسیه قدس عضو نونهال مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان با مربی‌گری مهین درویش و هم‌چنین اثر زهرا مهاجریان عضو نونهال مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار با مربی‌گری زهرا شاه‌حسینی، شایسته‌ی تقدیر معرفی شد.

در بخش خوشنویسی با قلم، اثر ستایش شاهی و الهه دامغانیان اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان با مربی‌گری مهین درویش، برگزیده و اثر فرید باباپور و فریما باباپور اعضای نوجوان مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان، شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

در همین بخش اثر صدف کاشیان و فاطمه مرادپور به‌ترتیب اعضای ارشد مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون سمنان، برگزیده انتخاب شد.

هیأت داوران رشته‌ی «عکاسی» نیز شامل بهنام زهری‌سامیان، مامک یحیی‌پور و سمیرا صحرانورد، از میان ۲۸۰ اثر انتخابی در مرحله‌ی اول در چهار گروه سنی، در مجموع ۲۰ اثر را به‌عنوان برگزیده و ۲۰ اثر را شایسته‌ی قدردانی معرفی کرد.

گفتنی است، با توجه به تعداد آثار ارسال شده در رشته‌های «نقاشی» و «عکاسی» داوری در این دو رشته، در دو مرحله صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =