کد خبر: 311663
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
«عَر و عَرعَره، تره یا کره؟» منتشر شد

«عَر و عَرعَره، تره یا کره؟» از مجموعه «متل واره‌ها» به نویسندگی طاهره ایبد از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «عَر و عَرعَره، تره یا کره؟» یکی از داستان‌های مجموعه هفت جلدی «متل واره‌ها» است و کانون پرورش فکری آن را برای گروه سنی بالای ۴ سال (نوباوه) منتشر کرده است.

این کتاب به نویسندگی طاهره ایبد در ۲۲ صفحه در سال ۱۴۰۰ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده و تصویرگری آن را مریم تاروردی برعهده داشته است.

کتاب «عَر و عَرعَره، تره یا کره؟» داستان خری به نام دودو را روایت می‌کند. افندو صاحب خر است و قصد دارد به روستای دیگری تره ببرد و به‌جایش دوغ و کره بیاورد. افندو تره را روی پالون دودو می‌گذارد و راه می‌افتند اما دودو وسط راه تنبلی می‌کند و می‌ایستد. افندو هرچه تلاش می‌کند اما دودو حرکتی نمی‌کند و دسته تره‌ها برمی‌دارد و می‌رود. با رفتن افندو، دودو با خودش تکرار می‌کند «تره از کره خوشمزه‌تر، نمیذارم ببره» و بعد دنبال افندو رفته و نخ تره‌ها را باز می‌کند و تره‌ها را می‌خورد. تا افندو به روستا برسد دودو نصف تره‌ها را خورده است.

هر جلد این مجموعه با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و با قیمت ۲۳هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =