برگزاری یادواره دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون خوزستان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به میزبانی مرکز فرهنگی هنری سوسنگرد و همکاری پایگاه حضرت معصومه(س)، حوزه بسیج کوثر، اداره بهزیستی، سازمان بسیج دانش‌آموزی و جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشت آزادگان، یادواره دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سوسنگرد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در ابتدای مراسم یادواره دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سروان ناصر سوادی‌پور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دشت آزادگان، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: برگزاری یادواره برای گرامی‌داشت یاد شهدا باعث بصیرت افزایی می‌شود.

وی در ادامه افزود: حاج قاسم، ویژگی‌هایی داشت که باید افسران جنگ نرم ما، آن‌ها را الگوی عملکرد خویش قرار دهند، ازجمله اخلاص، ولایتمداری، سخت‌کوشی، راهبرد برگرفته از معنویات امام خمینی (ره) و جوان‌گرایی و اهمیت به قشر کودک و نوجوان، که می‌تواند برای همگی ما راهگشا و مؤثر واقع شود.

در ادامه فیصل جلالی از سرداران جبهه و جنگ تحمیلی با تأکید بر اینکه الگوی مسیر، تبیین شخصیت زهرای اطهر(س) است، گفت: اساس خطبه فدکیه، بصیرت‌دهی، بصیرت افزایی و تبیین با تأکید بر زمان‌شناسی و مبارزه آگاهانه است که فرمانده شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی در پیروی از ایشان، آگاهی شناسی و مبارزه با گروهک‌های منفور ازجمله داعش و جبهه النصره را در دستور کار خود و یارانش قرار داده بود.

در ادامه‌ی این رویداد فرهنگی - هنری از سیده لطیفه موسوی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سوسنگرد تقدیر شده و از کانون به عنوان نهادی مهم و ارزشمند و دارای نقش کلیدی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در شهرستان و استان یاد شد و مسئولان حاضر در جلسه، خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر ادارات با این نهاد، شدند.

بر اساس این گزارش، زینب ساکی، الهه حردانی و گروه سرود اعضای کانون پرورش فکری شهرستان دشت آزادگان، به اجرای برنامه‌های مرتبط با این مناسبت‌ها پرداختند.

گفتنی است: در حاشیه، یادواره دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه‌های متشکل از غرفه‌های کتاب، هنرهای تجسمی و سفالگری مشاوره و اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی، واکسیناسیون هلال‌احمر و ایستگاه سلامت، غرفه حجاب و عفاف بسیج خواهران کوثر برپا شده و مورد بازدید قرار گرفت. و در پایان، از خانواده شهید مدافع حرم سید عمار موسوی و اعضای برگزیده مسابقات دل‌نوشته و عکس برای حاج قاسم سلیمانی، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =