برگزاری نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور اعضای کارگروه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان خوزستان به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور حجت السلام و المسلمین علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،  وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تأکید بر برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب برای شناخت آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به جامعه‌ی هدف و توسعه‌ی نشاط اجتماعی، دهه‌ی فجر را فرصتی برای ظرفیت‌سازی و پویایی نسل نو دانست.

در ادامه حجت السلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام، سیاست‌گذاری هدفمند، برنامه‌ریزی دقیق و منظم و انجام هماهنگی‌های اطمینان‌بخش را در جهت ایجاد فضایی پویا با به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت را مؤثر دانست و ضمن قدردانی از اعضای کارگروه تعامل همه جانبه در توفیق کمیته‌ی کودک و نوجوان را خواستار شد.

گفتنی است؛ دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل آموزش‌و پرورش، صدا و سیمای مرکز خوزستان، اداره کل بهزیستی، اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تشکیل می‌دهند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =