انتصاب مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان سمنان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طی حکمی نبی‌اله خدابخشی را به‌عنوان «مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان سمنان» منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در آستانه‌ی چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طی حکمی نبی‌اله خدابخشی را به‌عنوان «مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان سمنان» منصوب کرد.

در بخشی از حکم ابلاغ مدیرکل کانون استان سمنان آمده است: بی‌تردید پرورش کودکان و نوجوانانی مؤمن و معتقد به اهداف متعالی انقلاب، تضمین تداوم حرکت بزرگ تاریخ بشری است که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی(ره) آن را به سرمنزل مقصود رساند و هم‌اکنون نیز رهبر فرزانه‌ی انقلاب حضرت آیت‌اله‌العظمی خامنه‌ای«مدظله‌العالی» با درایت و شجاعت تمام، سکان هدایتش را برعهده دارند.

کانون پرورش فکری به‌عنوان خانه‌ی دیرپا و باصفای آینده‌سازان ایران اسلامی به این وظیفه و تعهد خویش می‌بالد که دستاوردشان انقلاب اسلامی را با هنرمندی و ظرافت تمام بر روح و جان فرزندان این مرز و بوم عزیز ماندگار می‌کند و آنان را برای پذیرش مسئولیت‌های خطیر فردای میهن آماده می‌سازد.

با عنایت به فرارسیدن چهل‌وسومین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بدین‌وسیله جناب‌عالی را به‌عنوان «مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان سمنان» منصوب می‌نمایم و امیدوارم با توجه به سیاست‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی در این زمینه، تشکیل منظم جلسات و بهره‌مندی از توان و ظرفیت کانون و دیگر ادارات عضو این کمیته در برگزاری هرچه شایسته‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی مؤفق و مؤید باشید.

گفتنی است، بنا به پیشنهاد معاون فرهنگی کانون استان نیز سکینه پارسا کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی سمنان به‌عنوان دبیر کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =