برگزاری نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی فجر در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

نخستین نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی فجر با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و کارشناسان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، با حضور کارشناسان و همکاران ستادی نخستین نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه‌ی فجر در کانون استان برگزار شد.

معاون فرهنگی کانون استان با تبریک در پیش رو بودن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران، به عنوان ملتی که سرنوشت خود را آگاهانه انتخاب کرد که در این راه مشکلات فراوانی را متحمل شد.

محبوبه کلبعلی در دامه افزود: پرورش فکر کودکان و نوجوانان بر عهده‌ی ماست و ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از ویژه‌برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی دستاوردها را به آنان منتقل کنیم.

وی در پایان با تشکر از طرح دیدگاه و برنامه‌های پیشنهادی همکاران، بر استفاده‌ی بهینه از امکانات موجود تاکید کرد و گفت: انجام برنامه‌های با کیفیت و در عین حال موثر می‌تواند ما را در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب یاری رساند.

قابل ذکر است پیش از سخنان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، همکاران حاضر در جلسه پیشنهادهای خود را ارایه کردند تا در نشست‌های آتی مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =