برگزاری دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان

دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور اعضای کارگروه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان خوزستان به میزبانی کانون و با حضور وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این که، کتابخانه‌های عمومی و مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان یک هدف را دنبال می‌کنند تاکید کرد؛ مراکز سیار و ثابت کانون و کتابخانه های عمومی در تعامل بین یکدیگر و در راستای پرورش نسلی خلاق و آفرینش گر عمل می‌کنند.

وی در ادامه با طرح سفر کتابخانه‌های سیار در ایام دهه فجر به مناطق روستایی و محروم که با همت کانون و کمیته امداد امام خمینی(ره)، به هم‌افزایی و هم‌پوشانی و اشتراک معنای این دو نهاد در راستای توسعه ی زیرساخت های فرهنگی متناسب با اهداف انقلاب خواهد انجامید اشاره کرد و گفت: نقش کودک و نوجوان این سرزمین در آینده ایران و مدیریت آن بسیار بااهمیت است و باید با حساسیت بیشتری به این گروه نگاه کرد و با ایجاد فرصت،آنان را هرچه بیشتر با انقلاب و آرمان‌های آن آشنا کرد.

در ادامه این جلسه هر کدام از اعضا ی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان برنامه‌های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن ایجاد تعاملات بین نهاد های فرهنگی حاضر، مطرح کردند.

گفتنی است؛ دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل آموزش‌وپرورش، صدا و سیمای مرکز خوزستان، اداره کل بهزیستی، اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =