شادپیمایی عروسک‌های بلندقامت کانون در همدان

در آستانه‌ دوازدهمین جشنواره زمستانی استان همدان، عروسک‌های بلندقامت کانون با حضور خود در بین شهروندان، شادی و نشاط وصف‌ناپذیری را به شهروندان همدانی هدیه کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم افتتاحیه‌ دوازدهمین جشنواره زمستانی استان همدان عصر روز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ در پیاده‌راه بوعلی برگزار شد.

این مراسم که با همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از جمله دستگاه‌های فرهنگی است که با حضور فعال خود و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در خدمت میهمانان، گردشگران و همشهریان همدانی بود.

همزمان با افتتاحیه‌ این جشنواره، عروسک‌های بلندقامت با شادپیمایی و حضور خود در بین همشهریان با اجرای سرودها و آهنگ‌های شاد کودکانه فضای شاد و با نشاطی را رقم زدند.

کانون پرورش فکری در برنامه‌های جنبی این جشنواره مانند مسابقه‌ نقاشی و نقل‌های زمستانی که در روزهای سوم و چهارم بهمن اجرا می‌شود حضور دارد.

دوازدهمین جشنواره زمستانی استان همدان بعد از دو سال وقفه، از عصر روز سه‌شنبه ۲۸ دی آغاز و تا ۱۱ بهمن، با هدف معرفی قابلیت‌های مختلف استان همدان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =