تشریح برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های این کمیته در بزرگداشت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا در سخنانی گفت: مراکز کانون استان متناسب با ایام دهه فجر با نصب شعارهای انقلابی فضاسازی شده است  که با دعوت از مدارس با تعداد دانش اموزان کم  جهت بازدید و حضور در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به اجرای فعالیت به صورت حضوری و مجازی می پردازند.

وی  در ادامه افزود: اجرای ویژه‌های برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ، مسابقه فرهنگی، هنری و ادبی  با موضوع انقلاب اسلامی، ایستگاه نقاشی و ویژه برنامه نقاشی های انقلابی با موضوع روزهای انقلاب، تصویر گری از داستان‌های انقلاب و روزهای انقلاب، " پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه های اجرایی کمیته کودک و نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد  می باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین از برگزاری  نمایشگاه خوشنویسی  ،مسابقه عکاسی"تصویری از بهاران"، نشست‌های تخصصی انجمن‌های استان ، نشست‌های کتابخوانی با حضور اعضای کتابخوان، کارگاه آموزشی " مهارت نوجوان معنوی " با حضور والدین اعضا در مرکز فرهنگی هنری لیکک ،برگزاری ویژه برنامه"پیک امید" در مدارس حاشیه  شهر توسط کتابخانه‌های سیار روستایی خبر داد.

وی افزود: این برنامه‌ها با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب و افزایش مشارکت آینده‌سازان میهن اسلامی در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه‌مبارک ‌فجر برگزار می گردد.
گفتنی است:  کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر استان کهگیلویه و بویراحمد  با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور سازمان‌های مختلف استان تشکیل و به اجرای برنامه می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =