کد خبر: 312367
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
بازدید 51
گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع  دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با دهه مبارک فجر چندین برنامه متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان در فضای مجازی چند فعالیت فجرانه انجام داد. معرفی شخصیت امام خمینی (ره)، کارگاه کاردستی اوریگامی نمادهای دهه فجر،پخش کلیپ و سرود های انقلابی ، پخش کلیپ معرفی کتاب‌های انقلابی کانون، معرفی وقایع و ایام و روز شمار انقلاب  از جمله این برنامه‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه هم به این مناسبت چندین فعالیت مجازی انجام داد. برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب، اجرای برنامه یاران انقلاب، معرفی و شناخت مفاخر انقلابی ، اجرای برنامه زمستان بهاری، برپایی نمایشگاه عکس و پخش فیلم از 12 تا 22 بهمن 1357، فعالیت ادبی با عنوان«با هم بخوانیم دوباره انقلاب را»، کارگاه نقاشی انفجار نور، معرفی نوفل لوشاتو و نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب، معرفی چند شهید انقلاب و معرفی شعارهای انقلابی و آموزش نوشتن آنها از جمله این فعالیت‌ها بود.

به مناسبت دهه مبارک فجر، مسوولان فرهنگی شهرستان تاکستان از مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون این شهرستان بازدید کردند.

در تاریخ 13 بهمن 1400 محمد اکبری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد لشگری رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان از مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان بازدید کردند.آگاهی از برنامه‌های دهه فجر،گفت و گو درباره توسعه همکاری‌ها و عضویت مراکز کانون در شورای فرهنگی شهرستان تاکستان و اجرای برنامه‌های مشارکتی از جمله مواردی بود که در این بازدید مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =