کد خبر: 312457
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
بازدید 107
ویژه‌برنامه‌های جشن ملی ۱۴۰۰ در کانون استان قزوین

هم‌زمان با دهه مبارک فجر به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین چندین برنامه متنوع در سراسر استان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت دهه مبارک فجر،کانون پرورش فکری استان قزوین در سراسر استان برنامه‌های متنوع اجرا می‌کند.

هشتمین جشن مجازی «بچه‌های آفتاب» با همکاری مراکز شماره یک و دو کانون آبیک، مرکز خاکعلی و مرکز سیار روستایی این شهرستان برگزار شد.

قصه گویی‌ انقلابی اعضا، کارگاه ساخت کاردستی گل لاله، معرفی شخصیت شهید رجایی و شهید نوجوان بهمن بیگ زاده، اجرای چند مسابقه و شعرخوانی انقلابی اعضا از جمله فعالیت‌های این برنامه مشارکتی بود که با حضور و استقبال خوب اعضای این مراکز روبرو شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین فعالیت‌های کارگاه هنری «نقش فجر» ساخت گل لاله و لوح با گل سفال، معرفی وقایع وایام و  برگزاری جشن مجازی جشن لاله‌ها با فعالیت‌های متنوع انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان هم فعالیت‌های روخوانی کتاب در قالب بلندخوانی، پخش نماهنگ روز شمار انقلاب اسلامی، پخش سرودهای انقلابی، معرفی شخصیت امام خمینی (ره)و پخش کلیپ لحظه ورود ایشان به وطن، معرفی وقایع و پخش کلیپ روز شمار دهه مبارک فجر انجام شد.

هم‌‍‌چنین به این مناسبت به همت آفرینش‌های ادبی کانون استان یک نشست مجازی شعرخوانی انقلابی از سری جلسات انجمن ادبی شاعران نوجوان کانون استان(نوغزل) برگزار شد.در این برنامه شماری از اعضا و مربیان کانون سروده‌های انقلابی خود را خواندند که شماری از این آثار مورد نقد و بررسی سایر حاضران در این برنامه قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =