فراخوان بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون منتشر شد

فراخوان بخش رقابتی انتخاب اسباب‌بازی‌های برتر ایرانیِ هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره قرار است امسال نیز همچون سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به‌صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به‌شکل گام به گام برگزار ‌شود.

هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی و دعوت از تمامی تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایرانی به‌منظور گردهمایی صاحبان صنعت و اندیشمندان این حوزه و شناسایی و معرفی محصولات برتر این صنعت به خانواده‌ها و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شناسایی استعدادها و فعالیت‌های اثربخش در حوزه اسباب‌بازی می‌پردازد و با دعوت از تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایرانی و ایجاد فضای رقابتی سازنده و هدفمند، محصولات برتر تولیدشده در بازه زمانی پاییز و زمستان ۱۳۹۹ و بهار و تابستان ۱۴۰۰ را معرفی می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir و تکمیل فرم‌های مربوط، اسباب‌بازی‌های خود را از روز ۲۰ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره ثبت و معرفی کنند.

داوری محصولات در پنج بخشِ کیفیت ‌تولید، کیفیت طراحی، گرافیک و تصویرسازی و بهترین بسته‌بندی در کنار انتخاب برترین اسباب‌بازی‌های شناختی برگزار خواهد شد.

تولیدکنندگان اسباب‌بازی باید در بخش‌های مختلف جشنواره به‌صورت حقیقی یا حقوقی ثبت‌نام کنند. ثبت و تشکیل پرونده در بخش رقابتی صرفاً برای کسانی که به‌صورت حقوقی ثبت‌نام کرده‌اند میسر است.

برای ثبت‌نام به‌صورت شخص حقوقی به شماره ثبت موسسه یا ثبت برند یا شماره یکی از مجوزهای صادرشده از سوی شورای نظارت بر اسباب‌بازی نیاز است و شرکت در بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی صرفاً برای اشخاص حقوقی ممکن است.

جشنواره ملی اسباب‌بازی با هدف کمک به ساماندهی و رونق صنعت اسباب‌بازی از سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است و هفتمین دوره آن نیز به‌صورت فرآیندی در زمستان سال ۱۴۰۰ در فضای مجازی و با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با همراهی شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود آیدین مهدی‌زاده دبیری هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد.

فراخوان بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =