جشن «بچه‌های آفتاب» برای اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون قزوین

با مشارکت و همراهی ،چهار مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان قزوین، جشن بچه‌های آفتاب به شیوه مجاز ی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 21 بهمن 1400، جشن مجازی بچه‌های آفتاب به همت مراکز فرهنگی و هنری شماره یک، دو(مجتمع) و سه شهرستان قزوین و مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه برگزار شد.

اجرای مجری عروسک، نمایش نماهنگ برنامه‌های دهه فجر کانون در سال‌های گذشته، خاطره‌گویی انقلابی یک پدربزرگ کانونی، مسابقه، پخش سرود «ای ایران»، شعرخوانی اعضا، قصه‌گویی انقلابی، حماسه‌خوانی اعضا، کارگاه کاردستی‌های فجرانه و معرفی مربیان دست‌اندرکار برنامه از جمله فعالیت‌های این جشن مجازی بود.

در بخشی از این برنامه«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از همکاران خود برای اجرای این برنامه و از اعضا برای همراهی خوب با برنامه‌های دهه فجر کانون قدردانی کرد.

یادآوری می‌شود، جشن فجرانه «بچه‌های آفتاب» امسال به شیوه مشارکتی بین مراکز فرهنگی و هنری استان و در فضای مجازی برای همه اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین در سراسر استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =