کد خبر: 312643
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
بازدید 121
حضور کانونی‌های سمنان در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

کارکنان، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن، سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان‌ها، کارکنان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و برپایی ایستگاه نقاشی و کاردستی در محل مصلای نمازجمعه، سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، مربیان کتابخانه سیار روستایی با خودروهای خود در این حماسه‌ی پر شور شرکت فعال داشتند و با پخش سرودهای انقلابی حال و هوای تازه‌ای، ایجاد و در خلق تصویری ناب از همدلی و غیرت ملت ایران در یوم‌الله ۲۲  بهمن مشارکت کردند.

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان در بستر فضای مجازی با تهیه کلیپ‌های کوتاهی در قالب معرفی کتاب، معرفی وقایع، خوانش شعر، هم‌خوانی سرود و... فرارسیدن دهه‌ی فجر و سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفتند.

مربیان مرکز فرهنگی هنری شهمیرزاد نیز پس از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برای نمازگزاران کودک و نوجوان در مسجد ولی‌عصر(عج)، ایستگاه نقاشی و کاردستی برگزار کردند.

هدف از برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها در راستای شعار «جشن ملی ۱۴۰۰»، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، فراهم‌سازی زمینه‌ی حضور پرشکوه کودکان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تشویق و ترغیب آن‌ها و ایجاد انگیزه برای نقش‌آفرینی خودجوش در بزرگ‌داشت مناسبت‌ها در قالب برنامه‌های مجازی، بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان و نوجوانان در تولید برنامه‌هایی متناسب با فضای فکری و عاطفی آنان به‌منظور بانشاط‌سازی مناسبت‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بود.

گفتنی است؛ بیش از ۲۰۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت چهل‌وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در ۲۳ مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با مشارکت اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =