تولید نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی سرلوحه فعالیت‌های کانون قرار می‌گیرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر توجه هر چه بیشتر به تولید نوشت‌افزارهای ایرانی–اسلامی تاکید کرد.

به‌ گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در حاشیه برگزاری دهمین سالگرد مجمع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی گفت: با تمام توان در راستای سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص نوشت‌افزار ایرانی–اسلامی ایجاد تنوع، جذابیت و توجه به هنر اصیل ایرانی- اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های دینی و اخلاقی سر لوحه کار خود درتولید این محصولات قرار می‌دهیم.

مدیرعامل کانون گفت: توجه و تاکید مقام معظم رهبری و ابراز خرسندی ایشان از اقدام‌های تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی–اسلامی در تولید با کیفیت این محصولات، وظیفه ما را در این مسیر سخت‌تر و سنگین‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: ما در کانون در بحث نوشت‌افزارها هم‌، تلاش‌مان بر این است که توجه ویژه‌ای به فرهنگ بومی داشته باشیم و بتوانیم مهارت‌های زندگی، آشنایی با قهرمان‌های ایرانی و آموزه‌های دینی و حفظ و حراست از محیط زیست را مورد توجه قرار دهیم.

علی‌اکبرزاده افزود: نهادینه شدن فرهنگ استفاده از نوشت‌افزار ایرانی–اسلامی نیازمند فرهنگ‌سازی و توجه ویژه به کیفیت این محصولات است.

وی در پایان اضافه کرد: نوشت‌افزار ایرانی–اسلامی بدون تردید در شکل‌دهی شخصیت فرهنگی کودکان و نوجوانان و هویت‌بخشی فرهنگی – دینی فرزندان این مرز و بوم نقشی غیر قابل انکار دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخارآفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.

روز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ پیامی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در آیین پاسداشت جریان نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی رونمایی شد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

نوشت‌افزار، در شمار کالاهای حیاتی برای امروز و فردای هر کشور است. تولید باکیفیت آن نیز برای کشور تولید کننده، مایه‌ی افتخار است. از این که مجموعه‌هائی در کشور ما بر این اقدام افتخارآفرین همت گماشته و گامهای موفقیت‌آمیز برداشته‌اند، خرسندم و پایداری آنان در این راه را از خداوند متعال مسألت میکنم. توفیقاتتان مستدام باد ان‌شاءالله.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =