اگر کانون خوب عمل کند، جامعه ایمن خواهد بود

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضورجمعی از مسوولان استان و کانون کشوربرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 4 اسفند، در آیینی در سالن نمایش مجتمع کانون قزوین سید علی‌اکبر موسوی به عنوان مدیرکل جدید کانون قزوین معرفی شد.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی-امنیتی استانداری، هادی یوسف‌زاده معاون توسعه‌ و مدیریت منابع کانون ، «سرهنگ منصوری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی و جمعی از مدیران و مسوولان استان مهمان این مراسم بودند که در سالن نمایش مجتمع کانون استان قزوین برگزار شد.

در این آیین استانی، معاون سیاسی-امنیتی استاندار، خروجی کار کانون را تخصص، تعهد و تربیت دانست و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نقش امروز مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی را بسیار دشوار، حساس و اثرگذار دانست.

حبیبی تاکید کرد اصول ارزش‌ها ی دینی، انسانی و فرهنگ در دوره کودکی و نوجوانی پایه گذاشته می‌شود.

وی با بیان این‌که غفلت از حوزه‌های فرهنگی و تربیتی ، لطمه بزرگی به پیکر اجتماع می‌زند، توجه بیشتر به این مقوله را از اصلی‌ترین وظایف کنونی مسوولان برشمرد.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار در ادامه توصیه‌هایی درباره ارتباط بیشتر و مستمر کانون با خانواده‌ها و استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای جلب بیشترمخاطبان مطرح کرد.

وی با قدردانی از تلاش مدیرکل سابق کانون، انتصاب مدیرکل جدید کانون را انتخابی بجا دانست  که منشا تحولات خوبی در آینده این مجموعه فرهنگی خواهد شد.

در پایان این مراسم با حضور و همراهی مسوولان مهمان، حکم مدیرکل جدید کانون پس از خوانش به وی اهدا شد وهم‌چنین از تلاش‌های مژده اروجی مدیرکل پیشین کانون استان که از سال 94، اداره این مجموعه را در دست داشت قدردانی شد.

گفتنی است، مدیرکل جدید کانون قزوین متولد 1361، دانشجوی دکترای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه است که به عنوان یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان، سابقه چندین مدیریت اجرایی در برنامه‌های کلان استان و 18سال فعالیت در آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =