قول مساعد فرماندار خوسف برای پیگیری ایجاد مرکز کانون

فرماندار خوسف برای پیگیری ایجاد مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان قول مساعد داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل کانون خراسان جنوبی روز چهارم بهمن ۱۴۰۰ در زمینه مسایل مربوط به ایجاد مرکز کانون در خوسف با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

طاهره حمیدی در دیدار با محمدعلی آخوندی فرماندار خوسف با تشریح شرایط کانون در این شهرستان گفت: پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان خوسف در حال حاضر در مکانی متعلق به شهرداری مستقر است و علاوه بر کودکان ونوجوانان علاقه‌مند در شهر خوسف به ۲۰ روستا در این شهرستان خدمات رسانی می‌کند.

مدیرکل کانون استان افزود: مکان فعلی به صورت موقت در اختیار کانون قرار دارد و از طرفی پاسخگوی نیاز کودکان ونوجوانان مستعد این شهرستان نیست به همین دلیل ایجاد مرکز فرهنگی و هنری ثابت کانون علاوه بر کتاب‌خانه سیار فعلی در این شهرستان ضروری به نظر می‌رسد که امیدواریم با مساعدت فرمانداری در تخصیص زمین و ردیف بودجه، شاهد ایجاد مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان باشیم.

در ادامه محمدعلی آخوندی فرماندار این شهرستان ضمن قدردانی از برنامه‌های کانون در این شهرستان در خدمات‌رسانی به روستاها، کانون را مکانی مناسب برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان دانست و در خصوص پیگیری در تامین زمین و ردیف اعتباری برای ایجاد ساختمان کانون پرورش فکری قول مساعد داد.

مدیرکل کانون استان در ادامه سفر خود به شهرستان خوسف از پایگاه کتاب‌خانه سیار در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان اجرای طرح ساماندهی و ثبت کتاب در این مرکز قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =