برگزاری دوره آموزشی ویژه کارشناسان ارزیابی عملکرد کانون

دوره‌ آموزشی غیرحضوری ویژه کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دوره‌ آموزشی با در نظرگرفتن  تحقق برنامه سالیانه آموزشی مصوب سال ۱۴۰۰ و به منظور ارتقای دانش و توسعه شغلی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون برگزار می‌شود.
عنوان‌های این دوره آموزشی ۲۴ ساعته شامل «شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سطح ملی»، «شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سطح استانی»، «اصول و مبانی نظارت و بازرسی»، «آشنایی با قوانین و مقررات ناظر بر ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد» و «گزارش‌نویسی و شیوه‌های نظارت و بازرسی در کانون» است و به مدت ۱۶ ساعت آموزشی از ۲۴ بهمن تا ۳ اسفند ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری اجرا خواهد شد.
پیش از برگزاری این دوره، منابع آموزشی با عنوان‌های «آشنایی با قوانین و مقررات ناظر بر ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد» و «اصول و مبانی نظارت و بازرسی و گزارش نویسی و شیوه‌های نظارت و بازرسی در کانون» به عنوان منابع مطالعاتی در قسـمت کتابخانه الکترونیکی سامانه مـدیریت یکپارچه ایده به نشانی https://live.kpf.ir/ch/kargah بارگذاری شده بود.
افتتاحیه دوره آموزشی کارشناسان ارزیابی عملکرد با حضور علی رشیدی‌نیا مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =