برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی‌ در حاشیه هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف نمایش توانمندی اسباب‌بازی‌های ایرانی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه در چهار سوق مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون ‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب، برپا شد و تا پایان آیین اهدای جایزه‌های جشنواره ادامه یافت.

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی‌ ماحصل فعالیت‌های تولیدکنندگان برتر ایرانی در صنعت اسباب‌بازی است که طی داوری‌ در ۱۳ بخش رقابتی، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند. خروجی این داوری به صورت مجموعه آثار و تک محصول ارایه خواهد شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش ظرفیت و توانمندی اسباب‌بازی‌های ایرانی است و به ۳۰ شرکت منتخب که اسباب‌بازی‌هایی با اولویت کیفیت تولید و صادرات تولید می‌کنند، اختصاص دارد.

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی‌ کانون پرورش فکری در خلال هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در کنار  نشست‌های تخصصی و طی همکاری با چندین سازمان و ارگان در سراسر کشور در حوزه‌های مرتبط با کالای صنعتی و فرهنگی، برگزار و آثار انتخاب شده در این نمایشگاه براساس کیفیت تولید و قابلیت صادرات انتخاب شدند.

این نمایشگاه بعدازظهر دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ پس از مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی که با حضور مسوولان، صاحب‌نظران و فعالان حوزه صنعت و فرهنگ برگزار می‌شود، به پایان رسید.

در پایان جشنواره، محصولات معرفی شده در سایت دیجی‌کانون عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =