«استانداردهای اسباب‌بازی» در نشستی علمی بررسی می‌شود

«استانداردهای اسباب‌بازی» و «تحولات فرهنگی و اسباب‌بازی» عنوان دو نشست علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری است که روز ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۱ نشستی با موضوع «استانداردهای اسباب‌بازی» در حال برگزاری است.

در این نشست درباره موضوع‌هایی همچون نحوه تدوین و اجرای استانداردهای ملی و بین‌المللی و نحوه دریافت استاندارد گفت‌وگو می‌شود.
همچنین کریستین وتربرگ رییس کمیته استاندارد اسباب‌بازی در اروپا و مسوول کنترل استاندارد شرکت لگو دانمارک یکی از مهمان‌های ویژه این نشست خواهد بود.
متیو وزوسی از انجمن بازی و اسباب‌بازی آسیا مستقر در سنگاپور نیز درباره فعالیت‌های این سازمان و چارچوب‌های استاندارد مورد تأیید، سخن می‌گوید.
نیما دانشمند و شهراد اعتمادی از دیگر سخنرانان نشست تخصصی «استانداردهای اسباب‌بازی» به شمار می‌روند.
در چهارمین نشست علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی درباره «تحولات فرهنگی و اسباب‌بازی» بحث و گفت‌وگو می‌شود.
در این نشست یعقوب آزاده‌دل و علی‌قلی جوکار نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان حمل و نقل ترافیک ارائه خواهند داشت.
همچنین پروفسور ژان پیر راسی از کشور بلژیک و مایکل روگا از کشور آلمان به ارایه تاثیر زمینه‌های فرهنگی در بازی کودکان خواهند پرداخت.
هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به منظور حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون دوره گذشته به‌صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به‌شکل گام به گام در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =