بزرگ‌داشت روز شهدا در کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری، روز بزرگ‌داشت شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی، شاهرود، سمنان و مهدی‌شهر در راستای فراخوان «سلام بر شهید» به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری پرداختند و به‌همراه جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده آن‌ها، روز بزرگ‌داشت شهدا را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، مربیان و اعضای طرح «کانون‌مدرسه» مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی با حضور در گلزار شهدای گمنام در محل تفرجگاه سه‌چنار، با نثار فاتحه‌ و ادای احترام به شهدا به همخوانی سرود «سلیمان عشق» پرداختند.

ابراهیم اصغریان مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون میامی با اعضای خود در محل گلزار شهدای روستاهای قدس و جودانه در آیین بزرگ‌داشت روز شهید، شرکت داشت.

ویژه‌برنامه‌ی «شهیدان صلابت و اقتدار» با حضور اعضای کودک و نوجوان در قالب بازخوانی زندگینامه‌ی شهید حسین امینیان و شهید علی لندی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود اجرا شد.

مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار شهری کانون سمنان به‌همراه مادربزرگ و مادر شهید مدافع حرم عباس دانشگر در محل گلزار شهدا حضور یافتند و مادربزرگ به بیان خاطراتی از دوران نوجوانی و جوانی شهید پرداخت.

گفتنی است، اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر نیز در این روز با شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مانند قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی وقایع، روخوانی کتاب، مسابقه، خاطره‌گویی و... با شخصیت و زندگی شهیدان آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =