کد خبر: 313333
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
بازدید 109
رونق مراکز کانون استان قزوین در آخرین روزهای سال

زادروز فرخنده حضرت امام زمان(عج) و  استقبال از بهار، فرصتی شد تا مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، روزهای پایانی سال را همچنان پررونق و پرتکاپو بگذرانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در آخرین روزهای سال با اجرای برنامه‌های مناسبتی با اعضای خود همراهی کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین، ویژه برنامه« عطر یاس» به مناسبت نیمه شعبان با اجرای فعالیت‌های پخش مولودی، شعرخوانی، قصه گویی میلاد نور، هم‌خوانی دعای فرج، معرفی شخصیت و وقایع زندگی حضرت مهدی عج، بیان احادیث درباره ایشان و ظهور، پخش کلیپ، پخش پویانمایی میلاد حضرت مهدی عج و کارگاه ادبی دل‌نوشته اعضا برای حضرت مهدی (عج) در فضای مجازی اجرا شد.

همچنین در استقبال از نوروز و فصل بهار، ویژه برنامه«عیدانه» در این مرکز برگزار شد که شامل فعالیت‌های معرفی آیین‌های نوروزو سفره هفت سین، کارگاه کاردستی، قصه گویی «عمو نوروز داماد می شود»، معرفی کتاب عمو نوروز، معرفی آداب و رسوم چهارشنبه سوری، پخش کلیپ، ساخت کلیپ توسط اعضا، انتشارفراخوان عکاسی از سفره های هفت سین و خاطره‌گویی بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین نیز به مناسبت نیمه شعبان، فعالیت‌های معرفی کتاب، معرفی شخصیت(حضرت مهدی عج) و برگزاری مسابقه انجام شد.

گفتگو درباره روز ملی شدن صنعت نفت در قالب فعالیت معرفی وقایع و ایام، برگزاری نشست دورهمی مربیان مرکز برای جمع‌بندی فعالیت‌های سالانه و قدردانی از تلاش همکاران از دیگر فعالیت‌های این مرکز بود.

هم‌چنین مربیان این مرکز و مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان در استقبال از عید نوروز و سال نو، با همکاری نیکوکاران شهر، به خانواده اعضای کمتربرخوردار مرکز،بسته‌های نوروزی اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =