کد خبر: 314350
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
 اجرای نمایش «کوکو در سرزمین سلامت» در بجنورد

نمایش «کوکو در سرزمین سلامت» به کارگردانی پریا ضیایی در سالن گلشن شهر بجنورد استان خراسان شمالی در حال اجراست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این روزها بجنورد میزبان نمایشی دیدنی ویژه کودکان و نوجوانان است که به همت واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی تولید شده است.

اجرای نمایش «کوکو در سرزمین سلامت» با موضوع سلامت روان، برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و تا روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱در دو نوبت ۱۰ صبح و ۲۰ در سالن گلشن، مکان نمایشی شمس، ادامه دارد.

استقبال خانواده‌ها در بین کودکان و نوجوانان بجنوردی تا حدی بود که عوامل تولید این تئاتر، این نمایش دیدنی را در نوبت‌هایی خارج از نوبت‌های اعلام شده، اجرا کردند.

هدف از تولید این تئاتر علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در شرایط کرونا بین کودکان و نوجوانان، آغازی است بر انجام فعالیت‌های حرفه‌ای تئاتر کودک و نوجوان در استان خراسان شمالی تا در مسیر بروز توانمندی‌های بومی استان برای تولید آثار فاخر نمایشی گامی برداشته شود.

عوامل تولید این تئاتر، هنرمندان کودک و بزرگسال استان خراسان شمالی هستند که در طی چند ماه گذشته، با تلاش و تمرین‌های صورت گرفته این نمایش را به صحنه آورده‌اند و هر بار که کودکان و نوجوانان با لبی خندان و چشمانی پر از شوق از سالن خارج می‌شوند انرژی مضاعفی را به عوامل تولید این تئاتر می‌دهند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی در آینده، تئاتر کودک خانه خودش را خواهد داشت و امیدواریم با حمایت‌های مسوولان شاهد تولید نمایش‌هایی بهتر در این حوزه باشیم .

فرهاد آقابیگی گفت: سالن تمرین و نمایش تخصصی تئاتر کودک در استان خراسان شمالی در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌زودی افتتاح می‌شود و میزبان خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان خواهیم بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =