«کتاب»، پایه اصلی مراکز فرهنگی هنری کانون است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کتاب و کتاب‌خوانی و توجه به ترویج مطالعه و گسترش دسترسی عموم کودکان و نوجوانان به محصولات و خدمات فرهنگی مناسب از محورهای مهم و اساسی کانون است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمود مروج در نشست با کارشناسان اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون که با موضوع بررسی برنامه‌های استان‌ها در حوزه‌ فرهنگی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: «مرکز محوری» باید مبنای کارها و فعالیت‌های کانون باشد و مراکز فرهنگی‌هنری، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد کانون در استان‌ها و تبادل نظر درباره‌ رفع موانع و مشکلات، بازدیدهای دوره‌ای در دستور کار این اداره‌کل قرار گیرد و نظارت کارشناسی و مستمر برای هدایت و راهنمایی از مهمترین اولویت‌های کارشناسان در بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون باشد.

معاون فرهنگی کانون با اشاره به این که ماموریت اصلی کانون ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، شکوفایی و پرورش توان فکری و خلاقیت اعضای کانون است، افزود: جذابیت فضای مراکز و احیای روش‌های خوب گذشته در دستور کار مراکز کانون قرار گیرد.

معاون فرهنگی کانون در ادامه افزود: «کتاب»، پایه اصلی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ضمن اینکه همیشه نیازمند به‌روز شدن، ساماندهی و تعیین وضعیت برای ایجاد شرایط مطلوب خدمت رسانی به مخاطبان است.

در ادامه این نشست کارشناسان نیز درباره‌ی محتوای برنامه‌های استان‌ها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =