دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری از کانون استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت:ارتباطات آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تقویت پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، حسین امیریان سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در جلسه‌ای پیرامون گسترش فعالیت‌های کانون در بین دانش‌آموزان اظهار داشت: دانش‌آموزان استعدادهای فراوانی در زمینه‌های گوناگون دارند اما فضای مجازی موجب می‌شود ذوق و استعداد آنان از جمله در مواردی چون استعدادهای ادبی، شعر و هنر درگیر شود و خانواده‌ها نیز به دلیل درگیری‌های روزمره و مسائل اقتصادی، اجتماعی و غیره به آن استعدادهای فرزندان خود توجه نکنند. 


وی با اشاره به اینکه والدین حتی اگر درگیری‌های خاصی هم نداشته باشند ممکن است استعداد فرزند خود را به‌خوبی متوجه نشوند، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از بهترین و سالم‌ترین فضاهایی است که می‌تواند استعدادها را شناسایی و آن‌ها را رشد و پرورش دهد تا جامعه هم از آن بهره‌مند شود. 
در ادامه این جلسه حجت‌الله آسمند مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان داشت: با تمام ظرفیت آماده هستیم در خدمت کودکان و نوجوانان باشیم و از محرومیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی کودکان و نوجوانان سطح استان بکاهیم. 


وی افزود: در حال حاضر پوشش  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح روستاهای استان مطلوب نمیباشد و این محدودیت یکی از مشکلات موجود می‌باشد که باید در جهت حل  آن چاره اندیشی شود.
  وی در ادامه گفت: در استان ۲۱ مرکز ثابت و چهارمرکز سیار روستایی فعال و مشغول ارائه خدمات به کودکان ونوجوانان می‌باشند که امیدواریم بتوانیم خدمات خود را در سطح روستاهای استان گسترش دهیم.
وی تشریح کرد: لازم است ظرفیت‌های موجود در کانون را به جامعه و خانواده‌ها معرفی کنیم و خانواده‌ها با شناخت  فرزندان خود را به حضور در کانون ترغیب و از خدمات مختلف و متنوع کانون استفاده کنند. 
آسمند در پایان گفت: امیدواریم که با همکاری فی ما بین بتوانیم نتایج مطلوبی به دست بیاوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =