اعضای کانون، سرود «سلام فرمانده» را بازخوانی کردند

سرود «سلام فرمانده» با حضور کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها، کارکنان و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های تهران و البرز در ورزشگاه آزادی بازخوانی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اجتماع خانوادگی سرود «سلام فرمانده » که اسفند سال گذشته توسط گروه ماح یا همان ملت امام حسین در شهرستان لنگرود اجرا شد، این روزها در نقاط مختلف کشور اجرا شده و به ورزشگاه آزادی رسید و همزمان با ایام هفته مقاومت، با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌های‌شان از ساعت ۱۷ پنجشنبه ۵ خرداد در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ کودکان ونوجوانان عضو کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان، بهمراه والدین آنان با پرچم ایران و برخی دست نوشته هایی که بخش‌هایی از سرود سلام فرمانده بر روی آن نوشته شده بود را در دست داشتند.

برخی نیز پرچم هایی که بر روی آن «یا قمر بنی هاشم» نوشته شده بود را در دست داشتند.

عکس شهید سردار قاسم سلیمانی نیز بر روی دستان جوانان حاضر بر روی سکوهای ورزشگاه بزرگ آزادی بالا رفته بود.

جمعی از دانش‌آموزان نیز در کنار زمین چمن به اجرای سرود جمعی پرداختند.

برخی از شرکت کنندگان در مراسم چفیه‌هایی در دست داشتند که منقش به عکس رهبر انقلاب بود و همزمان به هم‌سرایی با سرودهای پخش شده از بلندگوی ورزشگاه پرداختند.

افرادی با لباس نظامی و سربند «لبیک یا خامنه‌ای» پرچم «یا حسین» در دست به دور میدان چمن آزادی دویدند و سپس به انجام حرکات رزمی مشغول شدند.

در گوشه و کنار زمین تابلو و بنرهایی با نوشته‌هایی همچون «عشق جانم امام زمانم» و «اللهم عجل لولیک الفرج» به چشم می‌خورد.

برخی از شهروندان نیز در بدو ورود به استادیوم آزادی با تلفن‌های همراه‌شان حضور باشکوه مردم در این مراسم را به ثبت رساندند.

در بخشی از مراسم نوای «حیدر حیدر» جمعیت حاضر در اجتماع سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شد.

همخوانی سرود سلام فرمانده در روزهای گذشته در نقاط مختلف کشور نیز اجرا شده بود.

در تهران نیز پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت‌) در منطقه ۲۲ تهران کنار دریاچه چیتگر، قطعه ۴۰ بهشت زهرا، اسلامشهر و جمعه ۳۰ اردیبهشت در نمایشگاه کتاب در مصلی تهران برگزار شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =