فعالیت‌های کانون جدی، لذت‌بخش و تاثیرگذار است

مربیان کانون پرورش فکری با تاثیرگذاری بر روی کودکان و نوجوانان به خانواده در تربیت و پرورش فرزندان‌شان کمک می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون در نشستی با کارکنان و مربیان کانون استان قم با بیان این مطلب افزود: ما باید به نحوه تربیت کودکان فکر کنیم، حضور در کانون و کار برای کودکان و نوجوانان بسیار جدی، لذت‌بخش و تاثیرگذار بر تربیت کودکان و نوجوانان است.
مهدی علی‌اکبرزاده روز چهارشنبه ۱۱خرداد ۱۴۰۱ در مجتمع آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون قم ادامه داد: بهترین و مقدس‌ترین لحظات برای انسان، لحظه‌ای ‌است که عاشق کار خود باشد، آن وقت آن کار عبادی و مقدس می‌شود.
وی با بیان این که کار مربیان کانون از گذشته تاکنون همیشه دلی و از روی ایمان، اعتقاد و عشق بوده است تاکید کرد: خانواده‌ها فرزندان‌ خود و ذهن و روح آن‌ها را پیش ما به امانت می‌سپارند وقتی کتاب یا داستان می‌خوانیم و بچه ها به آن‌ها فکر می‌کنند از رفتار و منش ما نیز الگو می‌گیرند و آموزه‌های خود را به محیط خانواده انتقال می‌دهند بنابراین تلاش‌مان در حیطه کاری و نوع فعالیت‌ها، باید ایمان، توکل و توجه به خدا باشد.


علی‌اکبرزاده یادآور شد: باید تمام تلاش‌مان این باشد که بچه‌ها را معتقد تربیت کنیم، اگر داستانی تربیتی را برای‌شان تعریف می‌کنیم این یعنی ترویج اخلاق مداری. وقتی با بچه‌ها در باره همیار پلیس حرف می‌زنیم یعنی به آن‌ها در مورد یک شهروند با اخلاق صحبت می‌کنیم.
او در ادامه بر پشتیبانی خود و ستاد مرکزی کانون از مربیان کانون برای تربیت بچه‌های با ایمان و کشف و هدایت استعدادهای آنان تاکید کرد و افزود:  اگر یک نفر با تعالیمی که شما به آن‌ها می‌دهید  درمسیر درستی قرار بگیرند، کارگردان، نویسنده و یا هنرمند شوند، تاثیر آن در تمام جهان انعکاس خواهد یافت.
علی‌اکبرزاده همچنین از احیا و آغاز دوباره اجرای طرح کانون مدرسه از مهر امسال خبر داد و گفت: اجرای این طرح بین کانون و آموزش و پرورش پیوند ایجاد خواهد کرد و  شرایطی را فراهم می‌کند تا مدارس بچه‌ها را به سمت فعالیت‌های تربیت و پرورشی کانون سوق دهند.
در ادامه این نشست کارکنان و مربیان کانون استان قم به‌ویژه مربیان پاره‌وقت، سوال‌ها و دغدغه‌های کاری خود را با مدیرعامل درمیان گذاشتند.
در پایان مدیر عامل به همراه قاسم سلیمانی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون از  مجتمع پردیسان بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =